نوشته شده توسط : علیرضا چوپانیان

ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که قصد دارید یک انبار یا کارخانه را راه اندازی کنید و به یک سوله نیاز دارید. همانطور که مشاهده می کنید در مناطق مختلف کشور سوله های زیادی با کاربری های متنوع وجود دارند که مالکان دیگری نیازی به آن ها ندارند با توجه به این موارد این سوله ها را آگهی می کنند و به همراه زمین داخل آن به فروش می رسد. این مدل سوله دست دوم را با عنوان آماده در محل می شناسند.

انتخاب این نوع سوله بر اساس کاربری شما و منطقه ی مورد نظرتان بستگی دارد و مسلما محدودیت هایی را نیز به دنبال خواهد داشت. این مدل سوله را مخصوص کاربری قبلی ساخته اند و امکان دارد که شما نتوانید آن چه را که مد نظر دارید را پیدا کنید.

با توجه به اینکه احتمال وجود انواع و اقسام سوله ها در یک منطقه برای فروش وجود داشته باشد بسیار پایین است بنابراین شما باید به این مسئله فکر کنید که نزدیک ترین حالت ممکن را به کاربری که نیاز دارید انتخاب کنید.

سوله دست دوم آماده بارگیری:

ممکن است مالکان سوله یک سازه را در اختیار داشته باشند که به هر دلیلی دیگر به آن احتیاج نداشته باشند. تفاوت سوله آماده بارگیری با سوله آماده در محل این است که ان نوع سوله دست دوم فاقد زمین می باشد ممکن است مالک سوله را در زمین اجاره ای احداث کرده باشد یا قصد فروش زمین را داشته باشد .در این شرایط تنها اسکلت سوله را برای فروش می گذارد. شرکت هایی که در زمینه ی خرید و فروش سوله فعالیت می کنند این سازه ها را خریداری می کنند سپس نیروهای خود را جهت سوله Disassemble می فرستند. پس از انجام این فرایند سوله بارگیری می شود به انبار شرکت انتقال پیدا می کند. زمانی که این نوع سوله ی دست دوم بارگیری شد و به انبار انتقال یافت آن را به عنوان سوله دست دوم برای فروش آگهی می کنند. در این شرایط نیز محدودیت هایی وجود خواهد داشت. مهم ترین محدودیت ها مربوط به سایز سوله می باشد. باید محاسبات خود را به گونه ای انجام بدهید که سایز سوله خریداری شده به کاربری شما نزدیک باشد. قطعا انواع مختلف سوله با سایز و اندازه ی مورد نظر شما در بازار وجود نخواهد داشت. بنابراین شما این امکان را ندارید که سوله مورد نظرتان را در انواع و اقسام مختلف را خریداری کنید.

 

 

منبع :

 

https://souleiran.com/

https://sandwichpanel.ir/

http://alirezachupaniyan.ir/

https://iransooleh.com/

 

 



:: برچسب‌ها: سوله دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()